Jdi na obsah Jdi na menu

Co se dělo v úterý 14. prosince

14. 12. 2021

Dnes jsme první dvě hodiny pracovali pod dohledem studentů z Ostravské univerzity. V první hodině byla matematika, kterou jsme zahájili hrou s číslicemi. Pak jsme si napsali ve fialce jeden řádek šestek a přesunuli se do pracovního sešitu, kde jsme se naučili řešit čertovské řetězy - 6/61. Proběhli jsme se s kartičkami a vyřešili úkol 9/61. V závěru hodiny jsme hráli hru na architekty a stavitele.

Ve druhé hodině jsme měli český jazyk. Na začátku jsme se rozdělili na dvě skupinky. Jedna šla po čtenářské cestičce a četla slova, druhá pak se mnou zkoušela čtenářský kulomet. Skupinky se pak vyměnily. Pokračovali jsme v pracovním sešitu ke slabikáři, kde jsme si četli na straně 4 barevné sloupečky z domácího úkolu. Abychm si lépe uvědomili písmenka, která jsme se již naučili, vytvořili jsme dvojice, ve kterých vždy jeden měl zavázané oči a jeho kamarád mu postupně nosil dřevěné destičky s písmeny, která měl pomocí hmatu poznat. Pak se úlohy vyměnily. V závěru hodiny jsme dokončili v písance stranu 15.

Ve třetí hodině jsme pokračovali ve čtení a dočetli jsme v sešitu ke slabikáři vše ze strany 4. Pak jsme luštili slova z kouzelných hrušek a v závěru jsme se pokoušeli napsat psací s. V písance jsme zvládli jeden řádek na straně 16.

Ve dvou zbývajících hodinách jsme vyráběli mrskající ryby v kádi pomocí voskové rezerváže a stříkání barvy.

Domácí úkol - číst příběh na straně 4 v sešitu ke slabikáři.

V posledních dnech jsem obdržel prosby některých rodičů, abych připomněl dětem, že mají sníst svačinu a napít se. Vězte, že každou přestávku začínám slovy: "Najezte se, napijte se, zajděte si na wc a projděte se". Pokud se i tak stane, že vám děti přinesou jídlo domů, musíte se s nimi poradit. Závěrem jedna optimistická zpráva. Žádné dítě dobrovolně hlady a žízní nezemřelo. Držím vám palce, že objevíte způsob, jak děti přesvědčit, že jídlo je dobrá věc.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář